Re: kill; kill; kill (Re: KiB o Internecie)

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Mon 19 Dec 1994 - 19:35:00 MET

Piotr Piatokowski pisze:

> bedac zapisanym na kilkanascie list dyskusyjnych jeszcze nie spotkalem
> sie z potrzeba filtrowania listow wczesniej niz w momencie gdy dopiero
> chce je przeczytac.

Hm. Myslalem ze przyklady ktore Artur przytoczyl byly bardzo dobre.
Jak to zrobisz bez filtrowania? Inaczej mowiac, jesli chcesz aby pewne
rodzaje listow wywolywaly pewne okreslone i specyficzne dzialania bez
twojej obecnosci, to jak to zrobisz bez uzycia filtrowania?

Antek
Tony Porczyk * tporczyk_at_netcom.com * home page under construction
GCS/ED/B d++ H- s++:+ !g p? a? w+ v++(---) C++ UL++++$ P+ L++$ 3+ E---