Re: kill; kill; kill (Re: KiB o Internecie)

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Dec 1994 - 17:51:06 MET

Artur Pioro (artur_at_thp2.if.uj.edu.pl) wrote:

: Ja nie chce tutaj wskrzeszac dyskusji na temat wyzszosc Porzadnego
: Systemu Operacyjnego nad MS-DOS/Novell,

Chyba to wlasnie zrobiles :-)

: ale sam chyba Jarku zdajesz
: sobie sprawe, ze jest to rozwiazanie ulomne. Uniemozliwia ono
: praktycznie jakiekolwiek automatyczne przetwarzanie poczty. Ja np. na
: podstawie przychodzacej do mnie poczty (generowanej przez podsystem
: monitujacy system) dokonuje takich nudnych codziennych czynnosci, jak
: usuwanie core'ow, archiwizacja i przycinanie logow itp. A co z
: forwardowaniem poczty do jedengo systemu, na ktorym rzeczywiscie ja
: czytasz? Musisz w obrebie kazdej sieci novellowej zostawiac wlaczone
: PC z chodzacym mailerem, ktory bedzie Ci forwardowal poczte?

Ale wlasnie Jarek pisal, ze forwardowanie i autoreplay jest robione na poziomie
serwera, natomiast filtrowanie juz na poziomie PC-ta. Wiec to nie jest takie
zle, w kazdym razie bedac zapisanym na kilkanascie list dyskusyjnych
jeszcze nie spotkalem sie z potrzeba filtrowania listow wczesniej niz
w momencie gdy dopiero chce je przeczytac. A jak ktos chce czytac gdzie
indziej to sobie ustawia forward, a forwardowaniem zajmuje sie mail-deamon
(mercury), ktory chodzi na serwerze.

Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND