Re: SUN OS/SCO/Linux and Networking

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Sat 17 Dec 1994 - 12:52:05 MET

Antek Porczyk pisze:

> Hm, niewykluczone ze mnie zlapales. Zgodnie z informacja otrzymana z
> Sun'u, SunOS 4.1.x nie popiera ani architektury wielo-processorowej, ale
> nie multi-threading (wielo-watkowosc?). Byc moze ze chca Solaris 2.x
> agresywnie sprzedac w ten sposob, albo komus sie po prostu zesliznelo,
> a ja to oczywiscie powtorzylem...
>
> Antek

Gnebilo mnie nieco ze disinformacje rozprowadzam, wiec zadzwonilem i
rozmawialem z paroma inzynierami w Sunie. Wszyscy stwierdzili
kategorycznie ze SunOS 4.1.x *nie ma* multi-threaded kernel. Widocznie
biblioteki swoja sciezka, a kernel swoja...

W kazdym razie, to na tyle zeby reputacje swoja podreperowac troche :-)

Antek
Tony Porczyk * tporczyk_at_netcom.com * home page under construction
GCS/ED/B d++ H- s++:+ !g p? a? w+ v++(---) C++ UL++++$ P+ L++$ 3+ E---