Re: SUN OS/SCO/Linux and Networking

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 18 Dec 1994 - 20:07:39 MET

Krzysztof Gemborys (krzych_at_wariat.org) wrote:
: SUN OS/Solaris jest najbardziej konserwatywnym, a przez to najbardziej
: stabilnym systemem sieciwym. Jedyne rozwiazanie zblizone jesli chodzi
: o niezawodnosc to IBM R6000/SNA ( nie TCP/IP). Pracuje z roznymi sieciami
: i SUN jest najlepiej udokumentowany, przez to najlatwiejszy do administrowania.
: Z tego co zauwazylem SUN jest najczesciej wykorzystywany jako Gataway
: do Internetu. Linux jest przyjemnym system, bardzo dynamicznie rozwijajacum
: sie, a przez to trudno mowic tu o stabilnosci. Jest to jednak znakomita
: platforma do roznych eksperymetow. SCO jest na ogol stabilne ale bardzo
: bardzo, bardzo wolnyyyy, jezeli to mozliwe to lepiej go omijac.

: Polecam SUN'a i Solaris, jest to rozwiazanie stosunkowo kosztowne
: ale na pewno zainwestowane pieniadze zwroca sie w przyszlosc i
: zaoszczedzi sie sobie siwych wlosow.

No coz, jestem co prawda prostym lamerem, ale mam na codzien do czynienia z
Solarisem 2.2 i wiele juz razy zalowalem, ze nie mam chocby jednego malego
DEC'a pod Ultrixem. Tam przynajmniej uptime rzedu dwoch miesiecy to norma,
nie wyjatek. A i rozne kompilacje - ostatnio usiluje elm'a 2.4 pl 24
doprowadzic do dzialania - i stale sie cos kopie.

No - chyba, ze te wszystkie objawy wynikaja z mojego lamerstwa wlasnie.

: Wszystko co napisalem sa moimi prywatnymi spostrzezeniami,

Takoz i moje.

--
                               73 de Andy SP5WCA