Re: kill; kill; kill (Re: KiB o Internecie)

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Fri 16 Dec 1994 - 20:12:31 MET

> Czy mowisz o *serwerze* ? To oczywiste, ze serwer przyjmujacy poczte musi

Nie, myslalem o PC. W cc:Mail cale filtrowanie odbywa sie na PC. Nie
wiedzialem ze w Pegasus Mail filter zaklada sie na serwerze i nie
potrzebujesz byc wlaczony z PC i Pegasus chodzacym zeby sie filtrowalo
(i zeby robic automatyczne odpowiadanie).
Czy to prawda?

> ????? No to co? Przeciez i tak serwer trzyma poczte. Twoj PC moze byc
> wylaczony.

Po to zeby filtrowanie i automatyczne odpowiedzi funkcjonowaly przez
caly czas.

> Oczywiscie pod warunkiem, ze uzywasz porzadnego mailera (chyba sie domyslasz
> jakiego? ;-) )

Hm. Jeszcze raz, nie wiedzialem ze automatyczne odpowiedzi i
filtrowanie chodzi na serwerze w Pegasus Mail a nie na klient PC. Jesli
tak, to jest to bardzo dobry program. Bede musial go sprawdzic.

Antek
Tony Porczyk * tporczyk_at_netcom.com * home page under construction
GCS/ED/B d++ H- s++:+ !g p? a? w+ v++(---) C++ UL++++$ P+ L++$ 3+ E---