Re: KiB o Internecie

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Fri 16 Dec 1994 - 17:33:11 MET

Jarek Lis pisze:
> Ja smiem wystapic z lekko rewolucyjnym stwierdzeniem, ze biznes (poza
> komputerowym) specjalnie zainteresowany podlaczeniem do Internetu nie jest.
> Koszta spore, zyski zadne. O ile jeszcze rozumiem ze moga chciec
> wystawic jakis server informacyjny, to udostepnianie kont pracownikom
> to juz jest czysta strata.

Rozumiem ze mowisz o polskich biznesach? Jesli to nawet prawda (nie mam
bezposredniej wiedzy, wiec nie moge zdecydowanie zaprzeczyc) to sie to
zmieni. Spojrz na caly swiat - kazdy rodzaj biznesu jaki mozesz sobie
wyobrazic jest na Internecie. Byc moze zabierze to jeszcze chwile w
Polsce zanim sie zdereguluje bzdurne panstwowe monopole dostepu do
informacji. Jak sie to stanie i ceny spadna, bedzie taka goraczka
wejscia na siec jak w Stanach jest od paru lat.

Co do udostepniana kont pracownikom, wszystkie duze firmy ja znam robia
to. Dostep do sieci to latwy i szybki dostep do informacji. Byc moze
jesli masz na mysli firmy ktore zatrudniaja tylko pracownikow do
kopania dolow, to moze, ale gdziekolwiek gdzie mozg i research jest
czescia pracy dostep do sieci jest bezcenny.

Antek
Tony Porczyk * tporczyk_at_netcom.com * home page under construction
GCS/ED/B d++ H- s++:+ !g p? a? w+ v++(---) C++ UL++++$ P+ L++$ 3+ E---