Re: KiB o Internecie

Autor: Jerzy Pastusiak (pastupam_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 16 Dec 1994 - 17:29:26 MET

> Ja smiem wystapic z lekko rewolucyjnym stwierdzeniem, ze biznes (poza
> komputerowym) specjalnie zainteresowany podlaczeniem do Internetu nie jest.
> Jarek.

Niestety, w swiecie chyba jest. Sa listy z ktorych, zaraz po zapisaniu
trzeba sie wypisywac, np. CDROM-L. Przychodzi czasem i 300 listow dziennie.
[Okolo 1MBy]. Poniewaz informacja i rozrywka to tez biznes (przepraszam nie
ma odpowiednika polskiego), to chyba wszystko przed nami. Na pewno bedzie
u nas tez zainteresowany caly przemysl wydawniczy. Pozdrawiam, J.P.