Re: kill; kill; kill (Re: KiB o Internecie)

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Fri 16 Dec 1994 - 16:19:07 MET

Jaroslaw Rafa pisze:
> Aha! Jeszcze jeden argument za moim ulubionym Pegasus Mailem for Novell...
> Jest w menu calkiem mocna opcja "New mail filtering rules".

Uzywalem filtrowania pod rozmaitymi programami pod DOS i Windows i
nie spotkalem zadnego ktore pozwalalo by na takie mozliwosci jak UNIX
mail uzywajac .forward do skryptu (czy nawet 'filter'). Do tego jest
jeszcze jeden wielki mankament filtrowania na DOS czy Windows: twoj
komputer musi byc wlaczony i twoj email program musi chodzic w tym
momencie. Wiem jaki to byl bol kiedy pracowalem w pewnej firmie gdzie
uzywalismy cc:Mail i musialem wyjechac na pare dni. Novell NetWare
serwer mial backapy (???) co noc i polaczenie padalo do mojego PC.
Musialem prosic kogos zeby codziennie moj komputer wlaczal, wlogowywal
sie na serwer jako ja (niezle security to zapewnia, co?) i uruchamial
cc:Mail. W normalnym email'u (czytaj: UNIX) nigdy takich problemow nie
ma.

Antek
Tony Porczyk * tporczyk_at_netcom.com * home page under construction
GCS/ED/B d++ H- s++:+ !g p? a? w+ v++(---) C++ UL++++$ P+ L++$ 3+ E---