Re: KiB o Internecie

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 14 Dec 1994 - 10:48:41 MET

Rafal> Czy namawiasz nas zebysmy kasowali na swoich serwerach
Rafal> wszystkie Twoje postingi, za ktore nie zaplaciles?

Co to jest zly uczynek?

Cyfronet udostepniac pewne informacje pochodzace z Gazety Wyborczej.

Co to jest dobry uczynek?

Lech Borkowski rozsylac pewne informacje pochodzace z roznych gazet i
agencji prasowych.

Ja bardzo przepraszam, ze musze w ten sposob, ale ta dyskusja stala
sie juz niemozliwa.

Jesli ktos nie wie, gdzie szukac tych listow Lecha Borkowskiego, to
juz mowie: na liscie poland-l. Listy sa wysylane z komputera
uniwersyteckiego, lista jest dystrybuowana przez komputer
uniwersytecki, do tego wcale nie jestem pewnien, czy L.B. uzyskal
zgode wlascicieli praw autorskich na taka redystrybucje...

Ale moze nie powinienem nic pisac, bo mi sie dostanie za wydawanie
'Donosow'...

   Michal