Re: KiB o Internecie

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Wed 14 Dec 1994 - 08:51:14 MET

Lech Borkowski (lbs_at_phys.ufl.edu) wrote:

> lbs> I jesli zglosi sie do was Jan Kowalski, zwykly obywatel, to tez
> lbs> dacie mu konto za darmo?
> Jezeli Cyfronet jest firma prywatna, to jest to prywatna sprawa
> firmy, a jesli jest to instytucja utrzymywana ze srodkow panstwowych,
> to nie jest to juz prywatna sprawa Cyfronetu.

Status Cyfronetu to bardzo ciekawy temat, ale jezeli chodzi o uslugi
internetowe to jest to instytucja komercyjna. Jezeli GW placi za swoje
konto tyle co wszyscy to kosztuje to kosztuje to jakies $60. Czy to
malo? Mi sie ta cena wydaje zaproszeniem dla innych sprzedawcow
Internetu zeby ta sama usluge zaoferowac za $50 albo za $10.

> Sadzac z adresu A. Gorbiela, A.Gorbiel_at_GA-WYB.KRAKOW.PL,
> GW ma wlasne komputery podlaczone do internetu. Niech
> udostepnia swoje artykuly stamtad. Czy beda to robic za darmo
> czy odplatnie, to ich sprawa.

Wydaje mi sie, ze uwagi Jarka na temat Twoich wypowiedzi sa sluszne.
Pieklisz sie bo jest w sieci gazeta, ktorej nie lubisz. Czy wyslales
podobne ilosci listow w sprawie innych polskich gazet dostepnych z
serwerow instytucji edukacyjnych?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec