Re: MINUET

Autor: Janusz Karp (karpja_at_math.amu.edu.pl)
Data: Wed 14 Dec 1994 - 14:48:43 MET

On Tue, 13 Dec 94 21:34:52 +0100,
Robert M. Czerwinski <robert_at_asp.biogeo.uw.edu.pl> wrote:

>Czesc,
>
> Pytanko - tylko mnie nie zabijcie ze o DOS ;-). Czy program pt MINUET
>autorstwa ludzi z University of Minesota, daje sie konfigurowac dla wielu
>uzytkownikow ( jedna kopia programu, a kazdy ma u siebie wylacznie plik
>konfiguracyjny )?
>
>Pozdrowionka,
>Robert

>Robert M. Czerwinski e-mail:
>Warsaw University robert_at_asp.biogeo.uw.edu.pl
>al. Zwirki i Wigury 93 RMCZERW_at_PLEARN.BITNET
> [...]
Tak. Np. na PC, ktory jest uzywany przez kilka osob trzeba kazdemu zalozyc
osobny katalog skopiowac mu minuet.cfg. Do pelni szczescia kazdy musi
uruchamiac Minueta ze swojego katalogu (mozna napisac odpowiednie bat-y).

      Janusz Karp karpja_at_math.amu.edu.pl
Osrodek Informatyki UAM karpja_at_plpuam11.bitnet