Re: SUN OS/SCO/Linux and Networking

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Mon 12 Dec 1994 - 18:15:11 MET

Tomasz Surmacz pisze:
> Jak to nie ma? Watki sa na Sunach od 'prawie zawsze' - bo od
> architektur typu Sun 3 dzialajacych jeszcze na Motorolach 68030,
> produkowanych ok. roku 1990-1991 (a obecnie mowiac SunOS 4.1.x mamy na
> mysli zwykle stacje Sun 4 z procesorami SPARC). A wszystko jest
> oczywiscie w bibliotekach 'liblwp.a' czyli Light-Weight Processes.

Hm, niewykluczone ze mnie zlapales. Zgodnie z informacja otrzymana z
Sun'u, SunOS 4.1.x nie popiera ani architektury wielo-processorowej, ale
nie multi-threading (wielo-watkowosc?). Byc moze ze chca Solaris 2.x
agresywnie sprzedac w ten sposob, albo komus sie po prostu zesliznelo,
a ja to oczywiscie powtorzylem...

Antek