Re: Domeny

Autor: Jerzy Kedra (jxa_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 01 Dec 1994 - 17:52:25 MET

Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de) wrote:

> Nie upierajmy sie az tak na te geografie zeby z tego robic problem...
> A co bedzie jak np PAN zechce wlaczyc w Internet swoje statki badawcze?
> Jaka wtedy bedzie ich geograficzna domena? Geografii warto uzywac tam,
> gdzie jest sensowna. W wiekszosci wypadkow jest sensowna. Ale nie we
> wszystkich...

Przepraszam ze sie wtrace, bo nie jestem za bardzo w temacie:
Dlaczego wszyscy tak bardzo upieraja sie na nazwy geograficzne?
Lepiej sie kojarzy? Przeciez np. AGH jest jedno w calej w Polsce,
a tym bardziej w *.edu.pl.

> * Co jak sie zmieni podzial administracyjny kraju? (albo chocby tylko
> wzory tablic rejestracyjnych)? Zmieniamy nazwy wszystkich komputerow?

Dokladnie!

Jurek

--
-- Jerzy Kedra, AGH Krakow, Poland, e-mail: jxa_at_student.uci.agh.edu.pl
-- homepage :  http://www.uci.agh.edu.pl/student/othergrp/jxa/