Re: Zmiana domeny Politechniki Poznanskiej

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 29 Nov 1994 - 11:30:53 MET

Jerzy> Oj, masz racje, masz... Niestety bylem przy tym jak wymyslone
Jerzy> zostalo fuw.edu.pl i przegralem w boju o wyrzucenie tego edu

Oh, well. Ja w tym wymyslaniu szczesliwie nie bralem udzialu, ale
jesli cos mi sie w tej nazwie nie podoba, to to na pewno nie jest
czlon 'edu'...

Jerzy> Kiedys trzeba to bedzie w koncu uporzadkowac - sprawa na 'liste
Jerzy> Macka'?

Za pozno. To, co jest, musi zostac na wieki. 8-) A nowe to niech sobie
ludzie zakladaja jak chca. Ciekawe tylko, gdzie przy podziale
geograficznym wlozycie takie firmy jak PKP, Poczta i inne slabo
zlokalizowane przedsiebiorstwa.......

   MJ