Re: Zmiana domeny Politechniki Poznanskiej

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Mon 28 Nov 1994 - 12:47:32 MET

Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl a moze juz
                 kokowski_at_wega.ics.put.poznan.pl ) pisze:

> Uprzejmie informujemy, ze nastapi zmiana domeny Politechniki Poznanskiej
> z jej obecnej formy :
>
> tup.edu.pl
> na domene zgodna z tzw. reginalizacja:
>
> put.poznan.pl

To pewnie nie latwa decyzja. Bedzie troche roboty ze zmana wszystkiego
(mimo, ze pewnie jakis czas [?] beda to domeny rownolegle.

U mnie oznaczalo by to zmiane nazwy domeny w roznych aplikacjach na
okolo 50-iu maszyn (takze pecetow).

Jednak domeny "geograficzne" to chyba w przypadku Polski lepszy pomysl.
Gdansk po prawdzie ma taka od poczatku, ale zawsze mialem ochote urwac
jakies witalne narzady temu, kto wymyslil nazwe gda.pl (Kwa, kwa, gda, gda).

Szkoda mu bylo 3 liter? Akurat slowo Gdansk ma jakis miedzynarodowy rezonans
(dzieki czemu nie napisze, by mnie nie oskarzono o politykowanie na
POLIPie).

Pozdrowienia.

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl