Re: troche rozrywki...

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Fri 25 Nov 1994 - 09:27:58 MET

>From: Chad Turek <turek_at_aa.washington.edu>

>Masz racje o komputerach stojacych bezsensownie na biurkach. To nie
>tylko twaja uczenia. Kiedy ostatnio bylem w polsce, ani razu nie
>widzialem, ktory bylby uzyty do czegos konkretnego. A widzialem ich
>sporo. Za to kazdy byl pierwszy do przechwalania sie o wyzszosci jego
>komputera nad innymi.
>Chad.

Serdecznie dziekujemy, za krytyczna ocene polskiej nauki. Oczywiscie
wszyscy wiedza, ze Polacy sa glupi - nie ma co dyskutowac...

Nie twierdze, ze nie ma na polskich uczelniach komputerow bez sensu -
ale jest ich tez dosc duzo 'z sensem' - i procent tych z sensem nie jest
az tak maly.

A skasd sie biora takie 'bez sensu'? - ano po czesci z 'uszczesliwiania'
nas tzw. pomoca technologiczna wedlug wyobrazen madrych zachodnich ekspertow.

Michal

PS: Sorry, ale ten artykul mnie zdenerwowal.