Re: Spis domen internetowych w polsce.

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 21:07:25 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
| Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
| : Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

| : : http://www.uci.agh.edu.pl/pzs/_www.html
| : : http://www.ict.pwr.wroc.pl/pzs/pzs192_www.html
| : : http://info.fuw.edu.pl/pzs/pzs_www.html
| : : http://zsku.p.lodz.pl/pzs/pzs_ww.html

| : Rany, czy ten plik naprawde sie nazywa inaczej na kazdym z serwerow?
| : Za co???

| No dobra... Ja moge zmienic na pzs_www.html, zeby byc w zgodzie z wiekszoscia,
| ale Tomek Surmacz ma chyba jakies powody do uzywania pzs192_www.html...

Powody ja mam takie, ze zwykle po otrzymaniu nowej wersji od Rafala od razu
ja instaluje - np. pod nazwa http://www.ict.pwr.wroc.pl/pzs/pzs200.html
i testuje czy wszystko gra, podczas gdy .../pzs/pzs.html jest w dalszym ciagu
linkiem do wersji 'starej' i oficjalnej - np. 192 obecnie.

Po czym gdy wersja 200 (lub 202) stanie sie oficjalna, robie jedynie link
z pzs.html do pzs200.html dzieki czemu ZAWSZE pzs.html jest aktualna,
oficjalna wersja PZS zawierajaca oczywiscie odwolania do wszystkich dokumentow
pzs???_{www,nntp,discussion,...}.html

Zwykle uzytkownikow interesuje jednak calosc PZS, a ta praktycznie na
wszystkich serwerach jest jako /pzs/pzs.html lub po prostu /pzs/

Ostatnio, oprocz linkow pzs.html i pzs.txt zaczalem rowniez robic
pzs_nntp.html ze wzgledu na odwolania do tego z news-pl-faq ale w takim razie
chyba trzeba bedzie wszystko ujednolicic :-)

Piotrek:
>Wolnoc Tomku w swoim domku. ;-)
>I tak dobrze ze sa w takich samych katalogach i ze _podobnie_ sie
>nazywaja. ;-) A tresc (forma) nie we wszystkich jest taka sama.

Forma i tresc mniej wiecej sie zgadza...
(No moze oprocz indeksowania he he...)
Ikonki sa czasem troche inne. To mozna by ujednolicic..

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl