Re: Mailery [raz jeszcze]

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 14:45:41 MET

Marek Wojcik (wojcik_at_dfki.uni-sb.de) wrote:

: : > > Mniej wiecej rok temu zalozylem w systemie elm i teraz korzystam prawie
: : > > wylacznie z niego. Uzytkownicy ktorzy otrzymuja wiecej niz jeden list dziennie
: : > > tez sie przestawili na elm.
: : > > Nawet paru profersorow udalo sie przekonac i nauczyc ;-)
: : > > Na inne mailery na razie nie ma zapotrzebowania.
: : > > Krzysztof
: : > >
: : >
: : > Dokladnie tak samo, jak u nas.
: : >
: : I u nas. Czasem jeszcze ktos uzywa xmh.
: :
: : Grzesiek

: Czesc.
: Dlugo czekalem, ale doczekalem sie tylko jednej wzmianki o xmh. Poniewaz
: nikt sie na temat tego programu wiecej nie wypowiedzial, chcialbym poprosic
: o naszych guru porownanie funkcjonalnosci xmh i elm. Pierwszego z tym programow
: uzywam na codzien i bardzo mi odpowiada "zalatwianie" wszystkiego myszka.
: O elmie nasluchalem sie tyle, ze postanowilem sprawdzic, czy jest u mnie
: zainstalowany. Jest. Na pierwszy rzut oka kojarzy mi sie bardzo z tinem
: (choc to oczywiscie co innego).
: Zamiast eksperymentowac - pytam: czy warto sie "przesiasc"?
osobiscie uzywalem dlugo xmh, obecnie (z jego braku i lenistwa)
uzywam mailtoola albo elma
czy warto sie przesiasc ?? xmh jest duzo (moim zdaniem) przyjemniejszy do
pracy z folderami niz elm, ale jest to tylko kwestia interfejsu.
Wazne jest to, ze xmh to jest tylko x-owy front-end do komend mh, ktore musisz sobie zewnetrznie zainstalowac.
Spotkalem sie z systemami na ktorych byl xmh,olmh albo inne swinstwo,
ale nie bylo niczego w stylu /usr/new/mh/* (na sonych u nas bylo to w tym miejscu)
Przy przejsciu bedzie chyba bolesne dla ciebie jedno - mh trzyma kazdy list
w oddzielnym pliku, foldery to kartoteki. elm (takoz i mailtool) trzymaja
wiele listow w jednym folderze - ale tutaj folder=plik
nie wiem, jak bezbolesnie dokonac konwersji. Poza tym, jesli jestes przyzwycza-
jony do myszki, to skompiluj sobie raczej mailtoola.
Reasumujac - jesli nie musisz, to sie nie przestawiaj.
: Pozdrawiam, Marek
: --
: Marek Wojcik <wojcik_at_dfki.uni-sb.de>

                Marcin;)

Marcin Klimowski | e-mail - marcin_at_oeto.pk.edu.pl | IRCNICK - Cinek
WWW home page -  http://www.pk.edu.pl/~marcin
		 	YOUR bus ALWAYS ARRIVES LATER :(