Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 23:48:38 MET

Jacek Piskozub wrote:

(Uwazaj! Zanim zaczniesz sie obrazac i "prac" w monitor, to przeczytaj
calosc)

> [...]
> Musisz miec ciezka obsesje na tle Microsoftu. Ojciec w dziecinstwie
> gnebil Cie, przymuszajac do pracy z DOSem 1.0?
>
> Teraz powaznie: czlowieku opamietaj sie! Ktos grzecznie prosi o pomoc
> w instalacji Mosaica. Prosi we wlasciwej grupie, poswieconej problemom
> Internetu. Tak, Mosaic for Windows jest takze programem sieciowym
> dzialajacym pod TCP/IP. Czyli pasuje do grupy jak ulal. I co sie
> dalej dzieje? Podczas gdy ja i jeszcze ktos piszemy rady co i jak
> nalezy zrobic, ty ladujesz glupi dowcip nie na temat. To jest po
> prostu dziecinada. Policz Cie prosze do 100 zanim znowu lupniesz

Hmmm... coz mi pozostaje: podziwiac glebokie poczucie humoru. Niestety
juz tak mam, ze jestem czlek zlosliwy czasto i bardzo lubie "sypnac"
jadowitym dowcipem. Staram sie jednak nie obrazac ludzi. A ze wszystkich
produktow firmy M. nieznosze, to po prostu tak mam i juz - mam alergie
na Necrosoft. :)

> Mam propozycje (zupelnie powazna). Przenies te diatryby anty-MSowe
> do grupy PLOTKI. Walnij tam list niezostawiajacy suchej nitki
> z kazdego kto wie co to znaczy config.sys. Z pewnoscia dosc ludzi
> to podchwyci i bedziesz mial dlugo na kim wyladowywac frustracje.

Ale ja tez wiem co znaczy config.sys. Co wiecej... swego czasu uczac
MS-DOS'a wlasnie na kursach zarobilem calkiem ladne pieniazki, ze juz
nie wspomne o tym, ze kiedys bylem wspolautorem ksiazki o nakladkach i
narzedziach na ten wlasnie system. Nie zmienia to faktu, ze MS-DOS'a nie
lubie i nie polubie (tym bardziej, ze pracuje na stacji roboczej, a na
PC tylko w domu i tez pod Linux'em).

> A ta lista nie jest miejscem na wojny Unix v. reszta. Glosowanie
> w tej sprawie Ty i twoi poplecznicy (jesli sa takowi) przegraliscie
> walkowerem. Pisalem juz na ten temat i znowu bede, gdyz widze, ze
> ironia z Toba wiele nie zdzialam.

Zdzialasz... spotkasz sie z wieksza ironia z mojej strony :)

> Zapisalem sie do tej grupy, bo naprawde pisano tu wiele rzeczy przydatnych.
> Duzo sie tu nauczylem, czasem (mam nadzieje) tez komus pomoglem.
> Nie chce miec katalogu poczty zasmiecanego kawalkami w rodzaju
> "DOS to kal" [tak, ktos tak tu pisal]. Takie grupy sa tez
> zabawne, ale jak bede chcial sie posmiac poczytam to sobie w newsach.

Hehe... a gdzie to pisza w newsach? Tez sobie poczytam... a moze nawet
popisze - choc watpie, bo wlasnie mam mase do napisania, ale gdzie
indziej.

> Na koniec z grubej rury: nie znosilem (i nie znosze) komuchow
> dlatego, ze posiadali recepte na wszystko, wszystkich przycinajac do
> swojego wymiaru i ideologii. Przeraza mnie gdy ktos ten sam sposob
> myslenia przenosi do np. spraw sieciowych. "Ja mam monopol na prawde.
> A wszyscy inni sa glupi, naiwni albo co gorsza reprezentuja okreslone
> kola". Zrozum: kazdy moze sobie pisac emaile pod czym mu pasuje.
> Informujmy sie o mozliwosciach, programach, sposobach ich uzycia
> ale nie wprowadzajmy tu jakiegos totalitaryzmu TCP/IP.

Zaraz... na poczatku piszesz:

> w instalacji Mosaica. Prosi we wlasciwej grupie, poswieconej problemom
> Internetu. Tak, Mosaic for Windows jest takze programem sieciowym
> dzialajacym pod TCP/IP. Czyli pasuje do grupy jak ulal. I co sie

A wszak wiadomo, ze Internet = TCP/IP poki co. To o czym my mowimy?

> Nie obrazaj sie na to co tu pisze. W pewien sposob nawet Cie podziwiam
> za ten zapal ewangeliczny. Po prostu nacisnales na odcisk, ktory
> u mnie wywolalo wychowywanie sie w panstwie rozwinietego socjalizmu.
> NIE znosze, gdy mnie do czegos przymuszaja. Przekonywac: tak,
> ale nigdy przymuszac.

Nikt Cie nie przymusza. Ja sie _zaledwie_ nabijam z Necrosoftu! Ale
tylko _nabijam_! Spokoju i humoru troszke wiecej! :)

> Nadal mam nadzieje, ze i od Ciebie Krzysiu czegos ciekawego sie tu
> jeszcze nie raz dowiem. Oczywiscie oprocz tego co sadzisz o MS
> i Pctach. To juz naprawde wiem.

Cool! Ale to i tak wszyscy wiedza, ktorzy mnie choc troszke znaja. :)
Faktem jest, ze po prostu, jak widze gdzies MS-*, to zaraz az cisna mi
sie uszczypliwosci pod adresem tego... to taki nalog. :)))

> Jesli Cie gdzies obrazilem to niniejszym przepraszam. Forme publiczna
> wybralem natomiast jako najskuteczniejsza. Potraktuj to jako list
> otwarty.

Nie.. nie obraziles... przeciez pytalem tylko... :( No dobrze... ja tez
przepraszam, ale ponosi mnie, jak widze Necrosoftowe produkcje i prosze
o odrobine wyrozumialosci :)))

> Pozdrowienia, dla Ciebie i wszystkich czytajacych to Internautow.

A dzieki, dzieki i tez pozdrawiam!

> Z powazaniem,
>
> Jacek

                                        Jeszcze raz pozdrawiam,
                                                -Krzysio

| E-mail:                                         IRC:               |
| krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl                         Krzysio        |
| krzysio_at_eleet.mimuw.edu.pl                                         |
| krzysio_at_laplace.informatics.sunysb.edu          Radio:             |
| root_at_hebe.umcs.lublin.pl                            SQ5ASM         |
| root_at_cool.umcs.lublin.pl                                           |
|     "You can't kill ... what was killed before ..."                |
|                                     - unknown vampire              |