Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 31 Oct 1994 - 22:19:46 MET

Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:
: Jarek Lis wrote:
: > Prosba do kogos z dostepem do Cray'a - czy to jadro da sie potraktowac
: > stripem? Ile wynosi wspolczynnik kompresji.
: >
: Sorry, ale czy ja Ciebie dobrze zrozumialem... tzn. czy strip ma byc
: programem kompresji danych??? Hmmm.... Chyba chodzi Ci o to, ile
: zostanie "odciete od tego jadra po zestripowaniu?".

Przepraszam, zle sie wyrazilem. Chodzi mi o:
1. Ile wynosi dlugosc jadra po 'zestripowaniu'
2. Ile wynosi wspolczynnik kompresji dla dowolnego programu (compress,
   zip,arc,...) kompresjujacego?