Re: Tex i inne

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 11:02:59 MET

Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:
: Hmm.. ale co Ci po komendzie, ktora on wykona inaczej niz Ty tego chcesz? :)

Moje dlugie (co byc moze oznacza przestarzale) doswiadczenie z roznymi
komputerami, mowi mi, ze instrukcje rzadko kiedy robia to co czlowiek chce
Wiecej powiem: Opis prawie zawsze nie mowi calej prawdy.
A jak sie juz pozna jak instrukcje dzialaja, to wtedy juz wiadomo jakie
instrukcje zastosowac, i dzialaja one tak jak sie chce (chociaz chcialo by
sie, zeby dzialaly inaczej.

TeX moze byc tutaj chlubnym wyjatkiem, bo program zostal wszechstronnie
przetestowany przez tysiace (miliony ?) uzytkownikow przez tych kilkanascie
lat.

Jarek.

P.S. Przepraszam za kontynuacje niechcianego tematu, ale z tytulem
     ma to juz niewiele wspolnego.