Re: Tex i inne (nadal, niestety)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 09:57:34 MET

Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl) pisze a propos Tex'a o NC 4 DOS
i innych nie-sieciowych aplikacjach tego typu:

> Aaaaa... o NC (a scislej VC, bo tego uzywam) to tu nie mowilem, bo jego
> to w wygodzie pracy nic nie pobije. Oczywiscie ze tez go lubie. Kto nie
> lubi??? Celowo wspomnialem o Windowsowym filemanagerze, bo skopiowac
> cokolwiek za jego pomoca to ciezka meka. Najzacieklejsi uzytkownicy
> Windowsow, ktorych znam, na wypadek kopiowania plikow itp. maja gdzies w
> grupie glownej ikonke NC/VC.

Statystycznie to pewnie prawda ale ja uzywam Xtree for Windows. Polecam.

A dodatkowo proponuje parotygodniowa klotnie typu NC v. XTree Gold (4 DOS).
Jesli Tex-owcy moga zamieniac te liste w cos w rodzaju pl.comp.edit.tex
to czemu nie dobijac ich dyskusja o Norton Commanderze (ktorego tworce
Johna Soche - pochodzenie czeskie jak twierdzi - poznalem w Niemczech, gdy
uczyl sie tamtejszej mowy). Na poczatek aby podwyzszyc temperature stwierdze,
ze z NC uzywam tylko funkcji F10.

Zycze milych polemik i filipik.

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl