Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 16:00:20 MET

> Date sent: Mon, 24 Oct 94 20:19:54 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Konrad Plich <konradpl_at_zsku.p.lodz.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Netware by way More than a Nose

> A czy ktos moze polecic jakis programik ktory by ladowal ISO do VGA i
> zalatwial drajwer klawiatury (najlepiej oddzielnie zeby mozna wykorzystac
> z Herculesem).
> Przydaly by sie tez kody polskich znakow w ISO, jesli ktos ma pod reka.

Pakiet programikow EGAPL/KEYBPL/PRINTPL z firmy Doctor Q. To jest freeware.
Jak ktos chce moge to wstawic na swoj serwer ftp.
To sa najlepsze narzedzia do polskich liter (a widzialem ich juz sporo...).
Obsluguja Mazowie, CP 852, DHN, ISO i jeszcze chyba z piec egzotycznych
"standardow", o ktorych istnieniu nie mialem zielonego pojecia.
Jedyne czego mi w nich brakuje, to mozliwosci wlaczania/wylaczania polskich
liter na VGA w locie, "goracym klawiszem" (dla klawiatury taka mozliwosc
jest).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl