Re: Uwaga! Kolekcjoner /etc/passwd

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 13:23:07 MET

>From: tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Surmacz)
>No coz... choc prawdopodobienstwo trafienia jest bardzoe male, to
>jednak istnieje mimo wszystko. Zawezajac poszukowania do wszystiego co
>NIE DA SIE we wszelakiego rodzaju slownikach znalezc (bo znajac cie,
>nic takiego na haslo bys rzecz jasna nie wybral), ani tego co Crack ze
>slownikow wyprodukowac potrafi, da sie to ograniczyc pewnie o rzad
>wielkosci.. ;-) Wiec jesli nie masz 'CONSOLE=/dev/console' w
>/etc/default/costam to moze byc niewesolo...
Prawdopodobinestwo jest na tyle male, ze sadze, ze zanim ktokolwiek (majacy
do dyspozycji CM-5 lub cos takiego) zlamie to haslo, ja juz 3 razy zdaze je
zmienic. Wszystkie reguly Cracka z olbrzymim (~30MB) slownikiem nie generuja
nawet 5% wszystkich mozliwych hasel, wiec ta redukcja o rzad wielkosci to
gruba przesada.
                                              Szymon Sokol