Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 21 Oct 1994 - 14:56:12 MET

Szymon Sokol wrote:

> Tu niestety, swiete slowa. Dla naszych uczonych wymienione przez Krzysia
> programy typu Emacs, GNU C itd. moglyby zupelnie dobrze nie istniec - malo
> kto nawet o nich slyszal, coz dopiero mowic o uzywaniu ich. W uzyciu sa za to
> programy takie jak MatLab/Simulink, ORCAD, PCAD, AutoCAD i rozmaite inne
> programy do prac inzynierskich, projektowania, symulacji, obliczen
> wytrzymalosciowych... Wiekszosc z tego komercyjna.

Jesli juz mnie wymieniles, to dorzuce swoje 3 grosidla. Jak zwykle,
ja TYLKO wymienialem, jakie oprogramowanie "niesie" ze soba podstawowa
dystrybucja Linux'a. Nie mowilem nikomu, zeby np. rezygnowal z AutoCAD'a
i pisal projekty w GNU C - szalenstwo! Powtarzam po raz n-ty, ze wszystko
zaczelo sie od tego, iz ktos nie bardzo wiedzial co to jest Linux. Napisalem
skrocona "zajawke" na ten temat, podajac spis tego, co w nim jest. A obecnie
mamy juz z tego licytacje list oprogramowania i zwalczajacych sie dyskutantow.

> Ale tez chodz znacznie gorzej niz Linux - przynajmniej wg naszych doswiadczen.

> Na upartego, mozna Linuxa :-) Ale u nas podobna konfiguracja chodzi pod NW3.11
> - z prostego powodu; oprocz 8 486SX25 kupionych ostatnio mamy jeszcze 16 AT
> i 24 XT, z dawnych czasow. Zaden Linux na nich nie pojdzie. Wszystko bezdyskowe
> i bootuje sie z servera Novella.

Na upartego, to na AT i XT mozesz postawic emulatory terminali (np. KA9Q)
i tez beda dzialac np. z Linux'em :-)

> Szymon Sokol

                                                -Krzysio