Re: IPng

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl)
Data: Fri 21 Oct 1994 - 10:56:52 MET

> Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
> : >Na podstawie: Data Communications International, OCTOBER'94, pp.25-26
> : >Autor oryginalu: Robin Layland, Contributing Editor, Internetworking
> : > and SNA consultant
> : Czy to aby na pewno jest powazne pismo? Czy to pismo jest adresowane do
> : srodowiska informatycznego (smiem watpic, bo nigdy o nim nie slyszalem...)
> : czy raczej do roznych managerow itp. "suits" (w terminologii Jargon File ;-) )
>
> To jest zdaje sie to samo powazne pismo, zo zrobilo ankiete, ze 60%
> uzytkownikow wybiera Novela...

  Rozumiem mlodzienczy bunt i kwestionowanie autorytetow. Prawo mlodych
i jurnych.

  A pro pos powagi pisma to naprawde prosze sie rozejrzec i wytknac nos
posa Bajtka, PC-Kuriera ... Kto czyta Communications Week? Chyba tylko
Maciej Uhlig (mam nadzieje, ze sie nie obrazisz), a to jedno z wazniejszych
pism niekonicznie zwiazanych z " ... ogonkami w comp.pl ..." ale
prezentujacych management-business-trends i co tam jeszcze mo zna sobie wyobrazic.

Tomasz Kokowski