Re: TeX i MS Word (Netware by way More than a Nose)

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 16:52:03 MET

Krzysiek Dyrdal wrote:

> Wlasnie tak sie przygladam tej dyskusji od wczoraj i nasuwa mi sie
> podejrzenie ze ludzie ktorzy uzywaja TeX'a (czyli glownie naukowcy
> zwiazani glownie z fizyka) uzywaja go dlatego, ze jest to dosc stary (w
> sensie daty powstania a nie mozliwosci) edytor (a wlasciwie forma skladu
> dokumentow) i z powodu nie istnienia niczego innego co dawaloby tak
> rewelacyjne mozliwosci obrobki tekstu w erze gdy MS cos_tam jeszcze sie
> nie narodzilo nauczyli sie go wtedy i teraz sie go tzrymaja na sile. Nie
> chce tutaj w zadnym wypadku obrazac szanownych polipowcow zwiazanych
> [...]

Moment... moze ja i jestem glupi, ale wydaje mi sie, ze przyznawanie
sie w dyskusji wprost do tego, iz nie ma sie pojecia o obiekcie dyskucji,
to jest to juz pewien rodzaj powiedzialbym ekstrawagancji, na ktora nasz
Kolega sobie tu pozwala. Ja jednak uwazam skromnie, ze nalezy znac sie
na tym, o czym sie mowi, zanim sie mowi. A jesli juz nie.... to dobrze jest
sie najpierw doinformowac, a nie osmieszac na forum publicznym. Ja bardzo
przepraszam, ze to brzmi byc moze nieladnie, ale tak ja to odczuwam.

                                        Pozdrawiam Wszystkich,
                                              -Krzysio