Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 15:26:04 MET

Szymon Sokol wrote:

> Nie jest jasne, co w kontekscie Internetu znaczy "host", a co "terminal"?
> Jezeli definicja brzmi "do hosta mozna sie zatelnetowac, do terminala nie"
> to u mnie na AGH "terminali" (tzn. PC pod MS-DOS) jest 10-12 razy wiecej
> niz "hostow". Wiec wsrod systemow dolaczonych do Internetu *ogolem* (bez
> wprowadzania sztucznego podzialu host/terminal) moze sie okazac, ze PC i inne
> Macintrashe maja przewage nad Unixem...
> Poza tym, zadam takie glupie pytanie... a jaki procent komputerow w ogole jest
> podlaczony do Internetu? 1? 2? 5? Na pewno nie wiecej, bo Internet ma ok. 2mln
> [...]
Jasne!! Masz Szymonie racje. Ale zauwaz, ze jestesmy na POLIPie poki co,
a to jest lista dla nas ... ludzi Internetu. My zyjemy w tej sieci i nia
sie zajmujemy i dla nas jest to pewien swiat. Ja moge miec swiadomosc, czym
jest czyjs tam komputer wolnostojacy, ale to jakby nie ma wplywu na moja
prace i moje zycie wogole. Ja nie ide na liste o MS-Windows pisac im,
ze Unix rulez (piszac "scenowo").

                                        Serdecznie pozdrawiam z Lublina,
                                                   -Krzysio