Re: IPng (bylo: Netware by way More than a Nose)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 18 Oct 1994 - 20:21:41 MET

> Date sent: Tue, 18 Oct 94 18:00:10 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Tomasz Kokowski <kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Netware by way More than a Nose

> Zeby ostudzic gorace glowy polecam jeszcze inny artykul z rzeczonego
> numeru DC I: ... o koncu IP takim jaki nam sie teraz wydaje ...
>
> To oczywiscie wolne tlumaczenie. Krotko: koniec IP moze nastapic
> juz z poczatkiem 1996r, a nastepca jest wspominany w Re: IP IPng ...
> O ile podjete zostana odpowiedzialne decyzje tej jesieni...

Nie wiem wiele na temat IPng. Czy przewiduje kompatybilnosc z dotychczasowym
IP czy tez pewnego pieknego dnia z poczatkiem 1996r. wszyscy na hurra i naraz
beda musieli starac sie o nowy software i sie przekonfigurowywac? Jezeli tak
to jakis idiota to wymyslil...
Wyobrazcie sobie, ze nagle w ciagu jednego dnia kinematografia na calym
swiecie ma przejsc z tasmy 35 mm na tasme - powiedzmy 50 mm, czy jaks inna
ktora jescze nie istnieje... Albo ze nagle zmienia sie system nadawania
audycji radiowych na UKF z FM na - powiedzmy - SSB, albo jaki tam jeszcze
inny...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl