Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Suave Lobodzinski (slobo_at_csulb.edu)
Data: Wed 28 Sep 1994 - 12:58:22 MET

On Tue, 18 Oct 1994, Jaroslaw Rafa wrote:

> LOTUS MAKES NO WARRANTY OR REPRESENTATION,
>
> No, to kto ponosi odpowiedzialnosc jak sie z Twoimi danymi cos stanie?
To zalezy czy przyczyna bylo Twoje zaniedbanie czy "bug".
> Szanowni Producenci wyrazili sie chyba dostatecznie jasno ze nic ich to nie
> obchodzi, jak tylko wezma swoje pieniadze.
Moje doswiadczenia z producentami (tymi porzadnymi oczywiscie) sa zupenie
inne. Czasami personel producenta siedzi po kilka dni na konkretnych
instalacjach za "szklem powiekszajacym" w rekach. Opinia i referencje o
produkcie sa glownym decydentem przy zakupie software - producentom
oplaca sie dbac o klienta .

 W niczym sytuacja nie jest lepsza niz w przypadku public domain.
Punkt wysoce dyskusyjny!
         /\
        / ^\ /\
       /^ \ / ^\
      / ^ ^ \/^ ^\ OrangeNet -Finest Internet Connectivity in OC
     / ^ ^ ^ \ ^ ^ \ S. (Suave) M. Lobodzinski, Ph.D
    / \ \suav_at_orange.digex.net, slobo_at_csulb.edu
  /