Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Krzysztof Wroblewski (chris_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Tue 18 Oct 1994 - 18:34:52 MET

>Powiedzmy, ze delikatnie mowiac moga "nieco" wiecej niz w/w produkt.

Swoja droga jestem ciekaw co Emacs czy TeX potrafia wiecej niz edytory
do Windows. Oczywiscie chodzi mi o to co mozna wykorzystac na codzien
nie bedac np. ekspertem od fotoskladu czy hobbysta projektujacym nowe
kroje pisma.

Ja tez jestem zwolennikiem UNIXA, ale publikacje pisuje na PC a nie
na CRAYu. Swoja droga ten do ktorego mam dostep jest zorganizowany
w ten sposob, ze tego typu zadania automatycznie przejmowane sa przez
tzw "front end machines" co oszczedza uzytkownikowi kosztow zwiazanych
z wykorzystaniem procesora, a hackerom w istotny sposob utrudnia wlamanie.

Fakt, ze na kilku uczelniach pojawiaja sie komputery z Linuxem przynajmniej
poki co nie oznacza, ze takie sa trendy swiatowe. Swiadczy to tylko, ze
w trudnej sytuacji finansowej uczelnie cos na sile probuja zrobic. I bardzo
dobrze! Ale z mula i tak nikt nie zrobi konia wyscigowego, dlatego zwyczajnie
uzywajmy to co mamy w najwygodniejszy dla nas sposob i nie dajmy sie
zwariowac.
Krzysztof Wroblewski