Re: URM w INTERNET (odpowiedzi na e-mail)

Autor: Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Oct 1994 - 19:51:07 MET

> Popieram! Dodatkowo: wiele innych polskich WWW tez nie ma ogonkow
> i nie ma z tego powodu zadnego problemu. Ja sam np. wcale nie sadze,
> ze wszedzie "na dusia" musza byc jakies ogonki - tym bardziej, ze np.
> na naszej maszynie mamy w tej chwili (po rozpoczeciu roku akademickiego)
> wiele innych zadan niz przekonfigurowywanie xmosaic na polskie literki.
> W efekcie nasi uzytkownicy i tak widza "robale" zamiast polskich liter
> tam, gdzie ktos juz takie ogonki powstawial i tylko ich to meczy - a ja...
> podkreslam - nie mam czasu na grzebanie w fontach akurat teraz. :)))

> [...]

Zmuszanie mosaica do pokazywania ogonkow nazwalbym raczej
dokonfigurowywaniem (ale slowo!). Natomiast mysle, ze sa ludze
ktorzy robia cos od razu porzadnie (czytaj: porzondnie) lub "odwalaja"
swoja robote. Tym bardziej, ze ogonki juz dzialaja w wielu miejscach
(np: galaxy) i wystarczy sie skontaktowac, zapytac, ...

| Grzegorz Krawczyk - System & Network Manager |
| University of Mining and Metallurgy | e-mail: krawczyk_at_kme.agh.edu.pl |
| Chair of Electrical Machines | Phone : +48 12 338100 EXT.2822 |
| 30-059 Krakow, ave.Mickiewicza 30 | Fax : +48 12 341096 |