Administratorzy poszukiwani (filutki...?)

Autor: Anna Szlezak (ania_at_math.amu.edu.pl)
Data: Mon 10 Oct 1994 - 17:55:45 MET

Tomasz Kokowski:

> Czy sam zechcial bys podzielic sie swoja wiedza za darmo z hurma ludzi
> (glownie studentow) ?

Odkad zapisalam sie na ta liste zaobserwowalam swego rodzaju nagonke na
studentow ("hurma ludzi", czy "wsciekle stada studentow" tego samego
autora)
Czyzby na uczelniach studenci tylko zawadzali i przeszkadzali...?

> Nie mozna przeciez wynagrodzeniem za Twoja energie i to, ze nie mogles
> usiedziec spokojnie tylko doksztalciles sie sam, nazwac zapomogi
> otrzymywanej jako pensja nauczyciela czy pracownika technicznego!

Etatow lepiej oplacanych poza uczelniami jeszcze jest dosc (szczegolnie dla
ludzi z wiedza). a jesli juz ktos sie decyduje na doksztalcanie w
cieplych pokoikach macierzystej uczelni to musi pogodzic sie z konsekwencjami
(czytaj - niskie wynagrodzenie, przekazywanie swojej ciezko zdobytej wiedzy
itd.)

> Taki precedens juz o malo sie nie zdarzyl w PP. Grupa studentow wymyslila
> kursy z administracji na zaawansowanym poziomie z SCO UNIX, ktore mialy
> by byc prowadzone na zajeciach z systemow operacyjnych. Opor
> prowadzacych spowodowal spalenie na panewce tej inicjatywy pomimo listow
> kierowanych do JM Rektora.

Swego czasu ja tez miewalam takie pomysly ...! (kazdy student jest chetny
zdobyc wiedze ktora mu sie rzeczywiscie przyda)

> Ot po prostu - wiedza musi kosztowac, a w Polsce mozna *przewalic* miliardy
> w sprzecie i nie udaje sie sklonic ludzi do zaplacenia za
> wiedze + doswiadczenie

Czegos tu nie rozumiem, czy na poziomie wyzszej nie byle jakiej uczelni
takiej jak PP jest cwiczenie na laboratorium z systemow operacyjnych do
czego sluzy "grep" albo "trenowanie komend vi". Wg mnie jest to poziom
zerowy. Co wiecej jest to wstyd dla PP.

> Slowem - kursy tak!!!! ale nie za frajer.
> Tomasz Kokowski

kursy z informatyki na kierunku Informatyka ? Hahaha...

Anna Szlezak

Anna Szlezak
Osr. Informatyki UAM, Poznan
ania_at_math.amu.edu.pl
Prywatne opinie nie zawsze sa zgodne z opinia wladz.....