Re: Gdansk.

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 08 Oct 1994 - 15:24:10 MET

>From: krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl (Krzysztof Mlynarski)

> Ciekawi mnie tylko jak dlugo jeszcze w *.pl bedzie 'normalne', ze
>np. cale miasto jest odciete dlatego, ze ktos sobie wylaczyl router... tak
>po prostu z kontaktu :)))) ?
To dygresja, i to taka dosc prynypialna: troche denerwuje mnie, jak ktos
narzekajac na jakis problem mowi "bo u nas w Polsce..." podczas gdy czesto
problem jest spotykany na calym swiecie, bynajmniej nie endemiczny dla naszego
kraju.
Odciecie calego miasta to oczywiscie powazna sprawa, ale akurat w przypadku
Gdanska chodzilo tylko o jedna uczelnie (nie cala nawet, bo np. do
halina.univ.gda.pl lacznosc byla chyba caly czas). No wiec na pocieche powiem,
ze jak bylem na stazu w Universite Libre de Bruxelles, to notorycznie padal
bridge, przez ktory podpiety byl wydzial fizyki (i gdzie rowniez urzedowal
zespol, do ktorego mnie dopieto). Srednio 5 razy w tygodniu trzeba bylo ciagnac
losy, kto ma pojsc na spacer (100 m), zeby kopnac w tego bridza. A to jest
naprawde powazna uczelnia, wielkosci UJ i AGH razem wzietych (4e4 studentow)...
                                              Szymon Sokol