Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Oct 1994 - 11:15:23 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

> [...]

> ze nie mozna tego robic silami amatorskimi (albo raczej: mozna, ale jest
> ryzyko, ze ochotnik szybko wysiadzie nerwowo). Np. "Polish Network Resources"
> i "Polish Electronic Contacts" to w sumie dzielo 2 osob (Rafala Maszkowskiego
> i Marka Zielinskiego). Co sie stanie, jesli np. jedna (odpukac!) zrezygnuje,
> a druga zachoruje (albo cos w tym rodzaju)? Nie chcialbym zeby np. DNS
> funkcjonowal na takiej zasadzie. A przydaloby sie jeszcze np. jakies White
> Pages (X.500/whois) - obecna baza adresowa X.500 jest dosc zalosna. Albo chocby
  ---
  co to znaczy dosc ZALOSNA???? Ja wiem informacje trzeba wpisac, ale na
  przyklad na Politechnice Wroclawskiej wpisac sie moze prawie kazdy,
  polautomatycznie (jest odpowiedni ,,blankiet'' do wypelnienia... I co?
  I nic... Az tak wielu chetnych nie ma.

  Problem jest jak widac podwojny
  1. nie ma komu robic
  2. Malo zainteresowanych korzystaniem..
  ---
> ostatnie dyskusje na pl.news.admin na temat feedu - mozna i owszem robic to
> silami amatorskimi nie ogladajac sie na NASK, tylko wtedy jest zawsze ryzyko,
> ze nagle ktos sie obrazi albo stwierdzi, ze ma przeciazony system, i zostawi
> cala Polske bez USENETu... Nie chcialbym byc posadzony o czarnowidztwo :-(
> ale widze tu problemy.
  ---
  Tak poza tym to sie zgadzam z ta tylko uwaga, ze podobnie jak w pierwszym
  przypadku (zachoruje ochotnik) w drugim zaraz zabraknie pieniedzy...
  Czy nie mamy juz na kogo liczyc? (Do tej pory ochotnicy sie znajdowali :-)
> Szymon Sokol

  Wojtek