Re: IP

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 04 Oct 1994 - 13:46:23 MET

Cezar Cichocki (CEZAR_at_psych2.psych.uw.edu.pl) wrote:

: > >Na uniwersytetach Novell byl/jest i tak rzadkoscia.
: > Naprawde? Mam co do tego powazne watpliwosci, sledzac newsgroupy takie jak
: > comp.dcom.lans.* czy bit.listserv.big-lan.

: Swiete slowa Szymonie! NetWare jest naprawde BARDZO popularny. Od wersji
: 3.11 zniknely praktycznie jakiekolwiek klopoty z praca z sieciami opartymi
: o TCP/IP, a juz grubo wczesniej potrafil przemawiac AppleTalkiem i garscia
: innych protokolow. W budynku mojego Wydzialu biegaja lacznie 4 serwery
: (jeden w ISS UW, trzy u nas), a z tego co wiem trudno byloby wskazac
: Uniwersytet na ktorym jest MNIEJ Novelli niz innych systemow.

Uniwersytet jako calosc, to pewnie nie. Ale wydzial? Sluze: MIM UW.

--
                               73 de Andy SP5WCA