SCO tcp

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 03 Oct 1994 - 14:07:28 MET

Przepraszam, moze lista jest nieodpowiednia, ale zalezy mi na odpowiedzi:

Czy udalo sie komus tak skonfigurowac streams pod SCO Unix'em, by
bylo to stabilne, a w dodatku dopuszczalo >16 telnetow i NFS ?
Jesli tak, to bardzo prosze o podeslanie /etc/conf/cf.d/config.h
do wgladu, bo juz zaczynam w pietke gonic (u mnie gdy wystapi wiekszy
ruch to TCP potrafi sie rozkraczyc z komunikatem out of streams resources).

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow