Re: o xfedorze i Linuxie i jeszcze pare pytan.

Autor: Wojtek Bogusz (bogusz_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 29 Sep 1994 - 18:34:41 MET

Szymon> O, o! Ja jestem zainteresowany... xmodmap, czy co innego?
Szymon> Szymon Sokol

 A moze tak: Musisz zadbac zeby np. ALT_R byl w liscie "Modyfajerow"
(zobacz jak napiszesz xmodmap samo) Jesli nie ma to:

 - zobacz jaki ma keycode Twoj ulubiony klawiszek specjalny (nazwijmy
   go M) za pomoca programu xev

 - xmodemap -e "keycode <nemerek> = Mode_switch"

 - sprawdz xmodmap czy Mode_switch jest na liscie modifierow, jesli
   nie ma albo nie nalezy do mod1 - mod5 to (ew. skasuj) i dodaj go tam
   xmodmap'em np. xmodmap -e "add Mod1 = Mode_switch"

 - potem
xmodmap - <<EOF
keysym A = a A plusminus exclamdown
keysym L = l L threesuperior sterling
keysym S = s S paragraph brokenbar
keysym C = c C ae AE
keysym O = o O oacute Oacute
keysym N = n N ntilde Ntilde
keysym E = e E ecircumflex Ecircumflex
keysym Z = z Z onequarter notsign
keysym X = x X questiondown macron
EOF

 - literki jesli masz fonty sa po nacisnieciu np. M-a = aogonek

 - trzeba jeszcze pewnie napisac w xtermie stty -istrip a moze i
   stty cs8 -parenb

 Powodzenia
 Wojtek