Re: Lokalizacja na Sun-a (bylo Re: Kupa pytan)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Thu 29 Sep 1994 - 16:30:20 MET

Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl) wrote:
> Blagam, zanim bedzie za pozno:
> Nie nazywajcie spolszczania (czy jak to tam zwac) komputerow
> 'lokalizacja'. To slowo po polsku znaczy _zupelnie_ co innego.

Popieram przedmowce. Do lokalizacji sluzy archie.

> A przy okazji, to prosze o jeszcze jedna rundke opinii nt. nazwy
> grupy, w ktorej bedziemy sobie na te tematy dyskutowac.

Wydaje mi sie, ze stanelo na pl.comp.ogonki, ale moze ktos ma inne
pomysly. Na adres ogonki_at_dain.oso.chalmers.se przyszlo 6 zgloszen
(+ja). Brakuje 3, nie - 2 bo przypuszczam, ze tez popierasz.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec