Re: Gopher i Microsoft

Autor: Suave Lobodzinski (slobo_at_csulb.edu)
Data: Mon 26 Sep 1994 - 04:17:34 MET

On Sun, 25 Sep 1994, Piotr Piatkowski wrote:

> Suave Lobodzinski (slobo_at_csulb.edu) wrote:
> : Microsoft zainstalowal ostatnio wlasny gopher. Ciekawa jest konfiguracja
> [...]
>
> Moze to i jest ciekawe, ale niezbyt mi sie podoba sposob w jaki dziala.
> Otoz po wyswietleniu glownego menu i probie wejscia do jakiegokolwiek
> podmenu, niezmiennie otrzymuje komunikat:
>
> Cannot connect to host 198.105.232.4., port 70.
> Hostname is unknown.
>
> Nie wiem po czyjej stronie lezy wina, ale patrzac z punktu widzenia
> zwyklego uzytkownika to sie microsoft nie popisal... (No, chyba ze
> [...]

Chyba to wina klienta. Ja nie mialem zadnych trudnosci z dostepem do
jakiegokolwiek menu (Unix client, DOS client i Windows client). Wyslij
im message gopher_at_microsoft.com i zapytaj o przyczyne problemu.
         /\
        / ^\ /\
       /^ \ / ^\
      / ^ ^ \/^ ^\ OrangeNet -Finest Internet Connectivity in OC
     / ^ ^ ^ \ ^ ^ \ S. (Suave) M. Lobodzinski, Ph.D
    / \ \suav_at_orange.digex.net, slobo_at_csulb.edu
  /