Re: Gopher i Microsoft

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 25 Sep 1994 - 21:36:10 MET

Suave Lobodzinski (slobo_at_csulb.edu) wrote:
: Microsoft zainstalowal ostatnio wlasny gopher. Ciekawa jest konfiguracja
: "zelaza" i software krorego uzyto do tej instalacji.

[...]

Moze to i jest ciekawe, ale niezbyt mi sie podoba sposob w jaki dziala.
Otoz po wyswietleniu glownego menu i probie wejscia do jakiegokolwiek
podmenu, niezmiennie otrzymuje komunikat:

Cannot connect to host 198.105.232.4., port 70.
Hostname is unknown.

Nie wiem po czyjej stronie lezy wina, ale patrzac z punktu widzenia
zwyklego uzytkownika to sie microsoft nie popisal... (No, chyba ze
to wina zlej konfiguracji gopher-clienta na galaxy)

(domyslam sie ze chodzi o to ze client widzi adres numerkowy
tam gdzie spodziewa sie symbolicznego, ale dlaczego?...)

Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND