Re: Eudora

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Fri 09 Sep 1994 - 15:01:15 MET DST

piskozub_at_iopan.gda.pl writes:

> Natchniony listami ludzi, ktsrzy pisz9 tak wspania3e listy w ojczystym
> alfabecie i ja postanowi3em napisac list prosto spod Windowssw EE.
> U?y3em do tego WinQVT (uwaga!) bez servera POP, lecz przez
> SMTP.

Niestety SMTP jest 7-bitowe i zzera bity. Mozna sobie skompilowac
sendmail-a na 8 bitow, ale przewaznie i tak po drodze jakas swinia
zezre jak wyzej. Nie ma innej rady tylko kodowac, np. wg standardu
MIME. Dziala w nim pine, podobno rowniaz elm+metamail, zgaduje ze
moze tez Eudora.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec