Re: TIA

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Fri 09 Sep 1994 - 08:16:16 MET DST

Slawomir Lobodzinski writes:

> Ostatnio pojawil sie na rynku amerykanskim nowy pakiet pod nazwa TIA (The
> Internet Adaptor) ($25.00). Pakiet ten pozwala na emulacje SLIP na
> zwyklych polaczeniach telefonicznych umozliwiajac posiadaczom "shell
> accounts" na uzywanie programow wymagajacych polaczenia SLIP w
> "dial-up mode" (Mosaic, WinWeb etc.).

Istnieje (juz dosc dlugo) cos podobnego o nazwie 'term'. Mozna znalezc
w archiwach Linuxa. Ostatnio mowi sie, ze w zasadzie mozliwe jest nawet
podczepienie NFS w ten sposob. Nie wiem czy istnieje port term-a na
MS-DOS.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec