Re: statystyka ilosci komputerow w sieci

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 07 Sep 1994 - 11:32:11 MET DST

Grzegorz> Przyznaje racje Szymonowi. Ja rowniez, nawet wtedy gdy
Grzegorz> sciagam cos pod DOS-a zadaje sobie trud i whodze na maszyne
Grzegorz> Unixowa. I mysle, ze gdyby pewnwgo dnia okazalo sie, ze
Grzegorz> pozostal mi do dyspozycji tylko systemowy ftp robilbym tak
Grzegorz> dalej. Grzegorz

Disclaimer: ja w ogole nie uzywam DOSa, a pod Unixem oczywiscie uzywam
xftp, czasem Mosaica, czasem emacsa (edytowanie 'zdalnych' plikow, palce
lizac).

Ale tego, co tu piszecie, to ja nie rozumiem troszki. Znaczy, ok,
sciagacie DOSowe programy na Unixa - no i potem co? Przeciez jakos je
trzeba sciagnac na pc-ta. Drugim ftp-em? pcnfs? Cos jeszcze? Brakuje
mi tej informacji...

  MJ