Re: Co sie stalo z plearn.edu.pl?

Autor: Tadeusz Malkiewicz (ysmalkie_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 02 Aug 1994 - 11:15:08 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: >From: tsurmacz_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Surmacz)
: >
: >We Wroclawiu37 stopni ale na szczescie z tego powodu jeszcze zadne
: >komputery nie padly... Za to w sobote szlag trafil siec i 2 monitory gdy
: >sie zawahalo napiecie w sieci (burzy nie bylo, bo mozna by zwalic na
: >pogode)..
: U mnie w ciagu 2 tygodni polecialy 4 repeatery i 3 transceivery, tez chyba
: na skutek burzy. Nie wiem, co z tym robic... Moze podlaczac przez "spike
: protector"? Czy zwykly ACAR cos pomoze? Jestem dosc przygnebiony, bo czas
: naprawy jest dlugi i kosztuje to tez niemalo, a konczy mi sie zapasowy sprzet.
: Upaly jak na razie doprowadzily do tego, ze 3/4 AGH ma klopoty z dostepem
: do sieci: 13 z 19 budynkow jest podlaczone przez router, ktory stoi w
: nieklimatyzowanym (i do tego malym i bez okien) pomieszczeniu. Tam sie teraz
: robi nawet i 50 stopni, a AGS+ przy 43 sie wylacza.... Wiec po kilka razy
: dziennie trzeba chodzic i resetowac router. A niby taki militarny sprzet,
: ze nawet w czolgach go US Army uzywa. Chyba maja te czolgi klimatyzowane, czy
: jak??
: Szymon

W Cyfronecie tez nie jest najlepiej: wczoraj tempreatura wzrosla powyzej 25 C -
(Convexy przy 26C odmawiaja wspolpracy), takze krak (sredni Convex) zoztal
wylaczony... Na cale szczescie nowa klimatyzacja pokonala wczoraj odleglosc z
parteru na pierwsze pietro (ok. 700 kilogramowe DUZE pudlo). Miejmy nadzieje,
ze zainstaluja ja w najblizszym czasie...
Poza hala komputerowa jest zdecydowanie gozej: temperatura w pokojach spokojnie
przekracza 30 C...

Tadek Malkiewicz
ACK Cyfronet - Krakow