Re: Dyski

Autor: Krzysztof Wilk (wilk_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 21 Jul 1994 - 09:08:01 MET DST

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_sancho) wrote:

: My mamy fatalne doswiadczenia z dyskami Seagate. W ciagu 3 lat
: 'polecialo' nam okolo 4-5 dyskow Seagate.
: Uzywamy tez kilku dyskow Fujitsu i Micropolis bez zadnych problemow.
Ja tez mam podobne doswiadczenia z dyskami Seagate do PC, we wszystkich
w zasadzie padaly napedy.
A ze SUN takie dyski pakowal do swojego zestawu - nic na to nie poradze.
W serwerze w trayu mam drugi dokladnie taki sam dysk... strach pomyslec,
co bedzie jak i on padnie...

: W dalszym ciagu mamy duze problemy z serwisem w Polsce.
: Np. Comp, ktory ma wymienic padniety dysk w ftp.icm.edu.pl
: zapowiedzial, ze bedzie to trwalo conajmniej 2 tygodnie
: (i ze bedziemy mieli szczescie jesli nie dluzej).
Ja nie moge narzekac - Solidex pozyczyl mi od razu dysk 1 G, a i u nas
znalazly sie pieniadze na 2-gigowy, choc przed awaria ani slyszec o tym
nie chcieli. Nowy dysk bede mial pewnie za 3 tygodnie, wiec terminy dostaw
we wszystkich firmach sa podobne.

: Postaramy sie znalezc tymczasem jakis zastepczy dysk we wlasnym
: zakresie.
Jedyne rozwiazanie to dobre uklady osobiste, ja na szczescie mam takie
z Solidexem.

: --wojtek
Dzieki za informacje,
Krzysztof