Re: dyrektor NASK

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Thu 16 Jun 1994 - 17:05:44 MET DST

>: Podobno Hofmokl byl jedynym kandytatem i tak 'mialo byc'.
>: Wiekszosc 'konkursow' w Polsce to bujda.
>
>No prosze...

Czekajcie, czekajcie, potrzebuje 'reality check'... Mam wrazenie, ze
pare miesiecy temu czytalem gdzies (na tej liscie???) ze ogloszony
zostal konkurs na dyrektora NASK i ogloszenie w tej sprawie bylo
w 'Rzeczpospolitej'... Jakos mi to na tajnosc nie wyglada... No, chyba
ze na przyklad nie przyjmowano innych kandydatur - nie wiem, nie
kandydowalem :-)

Michal (JMP)