Re: Topologia polskiego Internetu

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 14 Jun 1994 - 14:30:55 MET DST

>From: Ireneusz Neska <irek_at_frodo.nask.org.pl>

>Nic mi o tym nie wiadomo (przeciez mamy dwa wyjscia do EBONE, a ze oba z
>Warszawy to jest szczegol). Problem jest z routingiem - musi byc BGP4.
>Lokalnie w Warszawie mamy to rozwiazane, natomiast problem by powstal,
>gdyby byla linia zagraniczna nie z Warszawy.

No dobrze, a na czym ten problem by polegal? Rozumiem, ze BGP4 jest mozliwe
do uzyskania na CISCO, bo wszak takiego routera NASK uzywa. Czy cos stoi
na przeszkodzie, zeby "ten drugi" router rowniez uzywal BGP4, do komunikacji
z zagranica i z pierwszym routerem NASK, a IGRP - z innymi routerami w kraju?
Albo czy nie mozna uzyc BGP zamiast IGRP w calej sieci NASK?
                                              Szymon Sokol