Re: Topologia polskiego Internetu

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_frodo.nask.org.pl)
Data: Tue 14 Jun 1994 - 10:20:39 MET DST

On Tue, 14 Jun 1994, Wojciech Myszka wrote:

> Rafal Maszkowski pisal:
> [...]
> ---
> Bardzo ladna mapka... Wynika z niej, ze Wroclaw ma 2 Mbity...
> Chyba przedstawia plany, a nie rzeczywistosc. Podobnie jest z Lodzia
> (ktora niedawno sie chwalila, ze wreszczie przeszla na 64k)
> Poczekajmy...
> Wojtek

Mapka przedstawia strukture polaczen sieci szkieletowej NASK. Polaczenia
te z regoly koncza sie na centralach miedzymiastowych i sa to linie
cyfrowe 2 Mbps. Natomiast juz w miastach polaczenia realizowane sa w miare
mozliwosci danego regionu (najczesciej sa to linie 64 kbps na modemach -
tak jest np. w Krakowie i Lodzi). Do Wroclawia rzeczywiscie nie ma jeszcze
linii 2 Mbps, ale moze byc zestawiona w kazdej chwili.

Irek