Re: Polskie newsy

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Thu 09 Jun 1994 - 12:26:30 MET DST

>Ale ludzie w Polsce tez je czytaja... :-)

Ale mi sie za ten mail dostalo :-) A w zasadzie to chcialem tylko
przestrzec przez 'bezmozgim' pchaniem wszystkiego co sie nawinie w
hierarchie pl (uzywajac Donosow jako przykladu). Sa rzeczy ktore jednak
lepiej dystubuuja sie e-mailem, czy WWW, czy news-ami ogolnoswiatowymi...
Jak sobie to nasze pl.* zanadto napchamy niepotrzebnymi rzeczami, to
ludzie beda mieli klopoty ze znalezieniem tego czego potrzebuja i w
efekcie zmniejszymy sobie liczbe uzytkownikow :-(

Moze powinnismy jednak wprowadzic jakies reguly typu 'kreacja nowej
grupy powinna byc poprzedzona dyskusja (pl.config?, pl.admin?) i jakims
oszacowaniem liczby potencjalnie zainteresowanych, ewentualnie
sprawdzeniem cze news jest rzeczywiscie najlepszym medium dla tego typu
informacji'. Inaczej efektem naszego entuzjazmu moze byc, ze za pare
miesiecy utoniemy w smieciu. (I prosze mnie zle nie zrozumiec, nie
nawoluje do administracyjnych ograniczen. Bede pierwszym protestujacym
gdyby takowe sie pojawily... Ot, nie przesadzajmy z entuzjazmem,
pomyslmy zanim zrobimy, popytajmy innych o zdanie).

Michal (JMP)